Rabu, 24 Jun 2015

Kenapa Wanita Cepat Letih?

Assalamualaikum..


Hari ini aku nak sembang simple pasal KENAPA WANITA CEPAT LETIH?
Berdasarkan pembacaan serta rujukan terhadap sebuah majalah kesihatan,wanita yang mengalami kemurungan didapati mengalami keletihan 4 kali ganda dari biasa.

Keletihan dan kelesuan merupakan salah satu daripada masalah wanita tau.Kalau tak caya,cer korang audit balik diri sendiri.heheheh

Selain kemurungan,ada beberapa faktor lain yang menyebabkan wanita ini cepat letih.

  • Masalah kelenjar tiriod
  • Kekurangan zat besi (Anemia)
  • Kurang Tidur
  • Stress @ kemurungan

Seriously if you have one of the symptom,confirm you all in not healthy situation.WHY?
Because when you in tired zone,anything you do will not working properly and no Quality.Kalau nak memasak untuk sahur or berbuka pun dah rasa malas,letih nak bangun pagi dan macam-macam lagilah.Mana nak datangnya kualiti dalam masakan...Betul tak?

Baru2 ini,ada kawan2 yang whatsapp,tanya aku tak letih ke bulan2 puasa ni.Mana ko habiskn masa bekerja 9 jam sehari,pastu balik buat lagi bisnes MLM lepas tu ada buat busines tart nenas ..
 Ditambah pulak ada anak kecik 11 bulan yang masih menyusu badan.Belom ditambah kerja2 hakiki wanita kat rumah tu.Superwoman dipanggilnya aku ni.adoiii haiii.

Jawapan aku senang aje,aku amalkan Set Kurus Bajet.Terkejut kawan2 sbb apa kaitan set tu dengan energy booster?

Set yang aku amik tu bukanlah pil kurus tau,tapi supplement yang menyingkirkan toksin jahat aku ni.Lepas tu memelihara usus aku,ditambah pula aku dapat menyeimbangkan aura badan dgn tenaga biovelocity .Senang citer complete luar n dalam lah.Sesuai kepada mereka yang darah tinggi n kencing manis.

HAA..kalo korang nk tahu lebih lanjut pasal Set Kurus Bajet ini,rerajin le Whatsapp IDA 0917741607.Kalau malu nak tanya,boleh je email kat noraidah8270@gmail.com.


Kalau korang rajin,tgk je kat blog aku ni ha.confrim jumpe ye sayang semua.

So.see ya guy.Bertindak cepat ye,jgn dah tahap red zone letih korang tu,baru nak merangkak cari supplement.hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan