Ahad, 13 Oktober 2013

Keluarga penyeri hidup

Assalamualaikum & Selamat tengahhari..hiiii..

HARI ini baru tergerak nak update blog yang dah lame menyepi.Hari ni macam2 perasaan..bercampu baur.Nak kata sedih,tak jugak,nak kata gembira pun tak jugak.nak update blog tapi macam takde point..Well byk benda nak ni update tapi bz sgt.tgk kawan2 yg lain update blog hari2,tapi aku macam tak reti jer.huhuuu

SO aku berbangga ade 5 orang anak...4 perempuan and 1 lelaki (opss tak pe kan campur2 bahasa ni)
anak- anak yang sentiasa mewarnai hidup aku..love uollss

Mereka berlima nilah yg bagi aku kekuatan untuk aku terus menjadi tabah.amanah yang ALLAH beri harus aku pikul setabah dan seamanahnya.

Baru sekarang terfikir balik kata2 mak."bukan senang nk jage anak"..baru terbukti kebenaran sekarang ni.







Dan paling penting orang yang menjadi tulang belakang aku selama ni ialah MR.ZAINI..my beloved hubby,sentiasa memberi cabaran dan idea serta pandangan terhadap keputusan yang selalu aku buat.
suami tersayang..<3 <3
Untuk hari ini..aku lebih banyak bercerita tentang hidup aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan