Rabu, 5 November 2014

Part 2 ] Gemuk Daging dan Gemuk Angin

Assalamualaikum sayang2 semua....Wah,sayang gitu.Of course kita kena sayang menyayangi sesama insan tanpa kira background sebab kita semua manusia.Tapi jangan sayang LEMAK tau..heheheh.sikit2 boleh lah untuk bagi badan kita warm gitu kan.


Selalu kita tengok orang diet sampai tak makan,terus kurus.Tapi bila kita tak makan,kita tak kurus pon.Bila org makan produk macam2 untuk kurus dan mereka kurus,kita pon follow,tapi tak kurus jugak.Sebab ape,sebab anda tak kenali body anda sendiri.Cuma ida nak beri ingatan,berdietlah dengan cara yang betul ok.Jangan racuni diri sendir.

Back to our story,kenali gemuk daging dan gemuk angin.Entri sebelum ini,ida ada terangkan gemuk air.Tapi ida akan review balik tentang gemuk air ini.


Gemuk Air (paling senang turun berat badan)

  • Cepat letih dan mengah bila melakukan sesuatu aktiviti.Kalau berlari memang 'pancit'.
  • Badan menggelember serta lembik sebab terkandungnya air berlebihan iaitu toksin.
  • Bila timbang berat pada waktu pagi dan malam,semestinya terdapat perbezaan 1-2kilogram,samaada lebih ataupun kurang.Semua ini kerana pengumpulan air dalam tubuh badan.
  • Bahu kelihatan agak jatuh bila berdiri.
  • Mereka yang tergolong gemuk air ini selalunya dari golongan anak dara,wanita belum kawin atau yang baru melahirkan anak.
  • Cuba lihat bawah lengan,seperti ada gelembir yang lembik bila kita bounce lengan tu.


Gemuk Angin (diet pertengahan diet)

  • Mudah diserang migrain,loya,sebu perut @ pedih ulu hati,sakit kepala.
  • Angin yang terperangkap dalam badan akan menyebabkan kita sukar tidur,kerap kentut atau sendawa.Jika perasan,mereka ini kalo kita tekan sikit badan mereka,pasti dia akan sendawa.

Gemuk Daging ( diet yang konsisten diperlukan)

  • Mereka yang tergolong dalam gemuk ini,kerap letih dan penurunan berat badan adalah lambat kerana lemak sudah menjadi tepu dan sebati dengan daging.
  • Mereka kurang makan sayur serta buah-buahan ataupun tidak suka langsung makan sayur.
  • Suka pada makanan manis serta karbohidrat tinggi.
  • Sukar nak cubit lengan sebab kulit tebal akibat pengumpulan lemak.
  • Tengok bawah lengan,ada gelember tetapi sedikit pejal.Itu adalah lemak. 
Apa sahaja golongan yang anda duduki,pasti ada cara yang boleh buat anda turunkan berat badan dengan selamat.


CARA PERTAMA

Cara yang paling saya suggestkan di sini ialah penggunaan korset Premium Beautiful.Tak kira apa sahaja gemuk yang anda digolongkan,ditafsirkan,inilah kaedah paling selamat serta berkesan.Dah beribu wanita kat Malaysia serta dunia dah memakai korset ini.Di Malaysia sahaja dah 20 tahun bertapak korset premium beautiful ini atau org selalu panggil PB.

Korset lagenda yang telah berada di pasaran selama 20 tahun


Dengan teknologi FIR atau Far Infra Red yang bertindak jauh ke dalam akan membakar lemak2 yang degil.Korset ini juga akan membuang toksin yang berlebihan dalam badan melalui peluh atau pembuangan air kecil.Sangat mudah kan.Secara otomatik,bila anda menggunakan korset PB ini,kuantiti makanan anda akan mengecil dan seterusnya akan terkawal pemakanan anda.

Yang pasti dan jelas,seusai anda menyarung korset ini,badan terus dapat shaping yang cantik.PB akan membetulkan kedudukan lemak ke tempat yang betul dan menjadikan perubahan sangat ketara dari segi kontur badan.

Boleh lihat di SINI untuk mengetahui keistimewaan korset Premium Beautiful.



CARA KEDUA

Ini bagi mereka yang bajet sangat kecil untuk menjadi kurus.Penggunaan set bajet kurus.Iaitu kombinasi BVALFALFA,GARLIC serta MINERAL COFFEE.

Setiap supplement ini mempunyai peranan masing2 untuk membuang lemak,angin serta air didalam badan.



Untuk mengetahui setiap fungsi ,anda boleh terus ke link ini SETBAJETKURUS



Senang dan mudahkan.Setiap pembelian KORSET PREMIUM BEAUTIFUL akan mendapat FREE GIFT SET BAJET KURUS ni,Yang pasti,memang result untuk turunkan berat badan akan meletopss uolls.

Segera contact IDA 019-7741607..follow my IG n FB kat gamba atas tu ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan