Selasa, 24 Jun 2014

Precious Moment..COMING SOON.. Cant wait..

Assalamualaikum...


Well to be honestly, hati memang tak sabar nak menanti kehadiran orang baru.Yup everybody cant wait.Too precious moment for people who really like baby. AMANAH ALLAH ini akan aku jaga sebaik-baiknya.. IN SHAA ALLAH.

SEKARANG dah 38 minggu ++.. tunggu masa sahaja..Dalam masa ini segala kelengkapan untuk bersalin dihospital dah siap2 letak dalam kereta.Apa yang saya nk share kat sini keperluan asas bagi sesiapa yang bersalin hospital kerajaan.Bagi saya hospital mana kita bersalin semua ada pro dan kontra.Bagi yang mampu atau ada majikan yang dah sediakan kemudahan bersalin di swasta,alhamdulillah...memang rezeki anda.Bagi saya,saya hanya bersalin di hospital kerajaan sahaja.Layanan yang saya terima dari nurse n sister kat sana semua best2..(mgkn rezeki saya kot).Apa yang penting mindset kita atau persepsi kita pada General Hospital ni kena positif.Yang bertugas semua  kat situ semua manusia ok..not angel.

OK,hari ni saya nk bagi list barang2 yang perlu dibawa ke hospital.




Selain checklist kat atas tu,you all boleh jugak bawa milo 3in1 atau susu kambing atau ape sahaja bekalan makanan dan minuman untuk bekalan ke hospital.KURMA kalau boleh bawaklah sbb itu mmg makanan booster energy.HopE SENARAI KAT atas tu boleh membantu mommies yang berada diluar sana..

SUKA SAYA NAK SHARE BILA KITA BERSALIN,BADAN DAN MINDA KITA DALAM KEADAAN LETIH,CUBALAH MARINE ESSENCE CREAM SHOWER DAN SHAMPOO SEMASA KITA MANDI WILADAH.sBB BAU AROMA MANDIAN INI BENAR2 MEMBUATKAN KITA RELAX AND FRESH.YOU MUST TRY IT..
gambar ihsan dari leaders saya yang sgt2 inspired me.




Berpantang Cara Mudah


Mesti ramai kat luar sana yang masih terfikir tentang bengkung yang mana hendak beli.Sepertimana yang kita ketahui,bengkung zaman sekarang ada bermacam2 kat kedai.Tinggal kita pilih sahaja.

Bengkung zig zag

Bengkung Moden. Khas kepada bersalin melalui pembedahan

Bengkung tradisional yang digunakan oleh mak2 kita zaman dahulu


Bagi ida sendiri,ida pernah berbengkung menggunakan cara 1 dan cara 3.Bengkung tradisional memerlukan kain yang panjang dan lebar supaya kita dapat lilitan yang cantik dan padat dari bawah dada hingga ke punggung.Memang sedap dan terasa fix pada perut dan punggung.TAPI..masa nak melilit mesti nak ada seorang yang tolong lilitkan.Kalo ida seorang,jawabnya grill tingkap jadi mangsa,maklumlah rumah batu mana ada tiang seri nak diikat hahahh.

Cara pertama bengkung zig zag,memang mudah pakai.Tapi ida ni jenis yang nak ringkas,kalo nak ke tandas,confirm kelam kabut nak buka tali tu.bila dah petang sikit jawabnya bengkung tu dah naik ke atas.Memang buka pasang balik ler jawabnya.Kesudahannya,malas nak berbengkung.

Tapi ape yang ida nak highlight kan kat sini.Gunakan korset PREMIUM BEAUTIFUL.Apakah kelebihan korset PREMIUM BEAUTIFUL,boleh klik SINI.

Badan lebih kemas dan mudah penggunaannya


Kenapa kita guna korset ni sebab:-
  1. Pakaian dalam pembentukan badan No.! di Malaysia
  2. Berada di pasaran lebih 20 tahun
  3. Gabungan teknologi 5 buah negara : JEPUN,JERMAN,TAIWAN,AMERIKA & KOREA
  4. Jaminan servis PERCUMA
  5. Disulam dengan FAR INFRARED RAY (FIR)
  6. Fabrik istimewa Akwatek Akwadyne (classic) & Dynatek (elegance)
  7. Kuasa regangan 360 darjah
  8. Fabrik lembut,tidak panas & anti bakteria


TESTIMONI SEMASA BERPANTANG MENGGUNAKN PB




So kalau ada sesiapa yang teringin nak guna PREMIUM BEAUTIFUL sebagai korset semasa berpantang.Boleh lah call / wassap / telegram / text IDA 0197741607.

 FREE GIFT for cash buyer.Bernilai RM100!!!

 

0197741607 IDA..ingat ya no ni (^_^) 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan