Selasa, 24 Jun 2014

JALAN2 MAKAN ANGIN DI COUNTRY GARDEN



Baru sekarang nk update entri pasal cuti2 sekolah..Percutian yang simple and just pack your things and GO!..hahaaha..sememangnyer aku n hubby suke buat last minit planning sbb anak2 kami cuti tak menentu..Well,saja aku n hubby pilih Johor Bahru as our holiday place..Our destination kat Country Garden.


Bersama family abang...

syiokkk main pasir putih..



Masa datang ni cuaca pon dah gelap,tapi belasah jugak lepak tepi laut tu..(macam melaka takde laut.hehehee)..tapi mmg happy bile tgk anak2 happy.that's my mission.Percutian mesti HAPPY!!






Nah..ni lah family besar aku.Pada usia begini aku diberi AMANAH dari ALLAH untuk menjaga 3 orang anak-anak 'instant' dari suami aku.YA...semua ini ada hikmah yang sangat2 indah.Mereka ini permata hati aku juga,banyak menolong aku menguruskan adik-adik mereka..EIRA ZAFIRA,AWRA ZAFRINA n MUHAMMAD AFIF MIRZA TQ SO MUCH FOR HELPING UMMI for all this time dear.. ^_^..wink..wink..wink.

SUBHANALLAH,ALHAMDULILLAH...











Tiada ulasan:

Catat Ulasan