Selasa, 21 Oktober 2014

GLAM ] Meraikan Kejayaan Bersama

Assalamualaikum.

Harini nak cerita sikit pasal kelas GLAM yang sememangnya akan diadakan setiap minggu iaitu setiap hari Jumaat.Gempak kan,buat bisnes siap ada kelas bagai.Untuk apa?Untuk menimba ilmu dan berjumpa dengan rakan seperjuangan.

Hari ni nak throw back masa ida pergi kelas GLAM.Pergi hari Jumaat dan sudah semestinya kesesakkan lalulintas sudah terbayang dalam kepala,ditambah pula cuaca hujan.Memang best2 jem lah.Tapi hati cekal nak pergi juga sebab nak tuntut ilmu.

Bestnya kali ni GLAM ada meraikan kenaikan pangkat rakan2 seperjuangan dan keesokannya THE DIOMOND CIRLCE mengadakan intensif kelas serta meraikan SEPTEMBER BABIES!!
Bestkan.even baru first time jumpa,tapi kami semua seolah-olah macam dah lama kenal.

Kelas yang sangat best sebab GLAM mempunyai ramai sifu yang hebat2.Malam kelas tersebut,CDM Naa Kamarudin bersama suaminya DDM Asyraf,menjadi speaker yang ida boleh kategorikan tidak bosan,malahan setiap lontaran dari mulut mereka adalah ilmu yang sangat berguna.Bukan hanya untuk bisnes tapi dalam kehidupan seharian juga.


setelah selesai kelas pada hari sabtu..kelas insentif TDC




The next day,kelas intensif yang di hadiri speaker2 hebat iaitu DDM Norain Mohd Nizar serta CDM Shaliza Aziz.Membuka minda serta rasa ada suntikan semangat yang lain untuk teruskan perjuangan dalam bisnes ini.Benarlah,jika kita tidak memulakan langkah pertama,manakan kita hendak berlari.Tiada apa yang dalam dunia ini tidak berisiko.


Dah macam artis,ramai photographer tak bertauliah..muahhahaha
Apa saja yg Lea cakap kan tu.Memang sporting semua ni


Khusyuk tgk kek yang superb sedap dari @shawnandferdy

bersama berganding tangan..

Selepas kelas malam,posing2 pulak.

Meraikan kenaikan pangkat rakan2 seperjuangan

Bestkan..if anyone interested to join me,

hallo2 me IDA 019 7741607.

Jika kita tidak memulakan langkah , sampai bila2 pon kita akan ditapak yang lama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan